הוספת סיור לאתר

אתר המדריך הוא האתר המוביל בישראל לסיורים מודרכים בארץ ובחו"ל. באתר ניתן למצוא את מיטב המדריכים ואת הסיורים המודרכים שהם מציעים. על כן, טבעי שתרצה/י להוסיף מידע אודותיך ואודות הסיורים שלך לאתר שלנו. תהליך ההצטרפות לאתר פשוט, מהיר, נח ומתחיל בטופס שבהמשך העמוד. מחכים לראות אותך איתנו- צוות האתר.

למה להצטרף אלינו?

הוספת הסיור המדהים שלך

שאלות נפוצות

בשלב זה לא. הוספת לסיור אינה כרוכה בתשלום כלשהו.

מרגע קבלת הפניה ובדיקת הפרטים, אנו ניצור איתך קשר בתוך 7 ימי עסקים לכל היותר.

ברגע שהסיור שלך יעלה לאתר, אנחנו נדאג לשלוח לך מייל והודעה בווטסאפ על כך.

כן. ניתן לשנות את הפרטים בנוגע לסיור מסוים בפניה מסודרת אל צוות האתר במייל.

לא. לא נדרשת תעודת הסמכה או רישיון כלשהו כדי להופיע באתר. עם זאת, יתכן ובמדינה בה את/ה פועלים, יש צורך בביצוע פעילות שכזו ועליכם לוודא זאת.

לא. ככל והתכנים אינם פוגעניים ו/או אינם הולמים- אין הגבלה על סוגי הסיורים שניתן להגיש. עם זאת חשוב לציין שלא כל הסיורים יאושרו וזאת בכפוף לשיקול דעת הנהלת האתר.

הסיור שלך יופיע בכל החלקים הרלוונטיים, בהתאם לסינון והחיפוש של הגולשים. סיורים עם חוות דעת רבות וציונים ממוצעים גבוהים- יתכן ויופיעו גבוה יותר ברשימת התוצאות.

בשלב זה לא. הפניות מטעם הגולשים תועברנה ישירות אליך בווטסאפ ובמייל אך לא ניתן יהיה לבצע מעקב סטטיסטי על כמות הגולשים ו/או פעולות הגולשים באתר. עם זאת, צוות האתר עומל על פיתוח מערכת ניהול מתקדמת שיתכן ותאפשר גישה לנתונים אלו בעתיד.

רוצים לקבל טיפים והמלצות?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו מידע מעניין, טיפים, רעיונות והמלצות לפני כוווווולם 😉

בהרשמה, את.ה מסכים.ה לקבל הודעות דוא"ל פרסומיות על פעילויות וטיפים פנימיים. ניתן לבטל את המנוי או לבטל את הסכמתך בכל עת. למידע נוסף, קרא.י את הצהרת הפרטיות שלנו.